Search This Blog

Saturday 13 November 2010

12.11.2010

Berdasarkan pada tajuk tugasan yang diberi untuk entry kali ini saya
mahu mengulas semula ape yg dah berlaku pada tarikh tersebut...
Tetapi adakah saya masih mahu membincangkan perkaitan tersebut???
Argg....persetankan semua itu...bak kate bahasa klasik dulu kala...
walopon tajuknye bertanggalkan 12 hari bulan, tetapi hakikatnya tak bertanggal satu ape pon baju pada dirinya hanyalah kerana ia memang tidak mengenakan apa2 pakaian pon pada tubuh tersebut.
?????
apakah sawanku mula menular di saat ini...oh tidak...
tetapi terkadang kala ia mendatangkan sifatnya tanpa di pinta walhal dijemput...
?????
*sekali Question Mark (QM)*
yang paling penting sekali ialah beta mahu mengwar-warkan bahawa
esok RAYA!!!!
oh tidak.....
sudah pasti aku akan ditangkap pihak polis gunung rapat kerana
tegar2 beraninya mempermainkan jam jangkaan waktu manusia...
???????
*simbol ini muncul lg*
arakiannya, beta mahu menceritakan pada mu apa yg dah dah beta lalui selepas exm management semalam....*mase 11 hari bulan tu la*
walopon skg ni dah menginjak ke 13hb....
selamat hari bulan baru di ucapkan....
oklah, nampaknya sekali lagi kite akan lari tajuk berkenaan cerita dan tajuknya walopon sudah berulang-ulang kali ditegaskan bahawa aku hanya duduk menaip sahaja tanpa mengeluarkan setitik peluh...!!huh..

ok, setelah usai sahaja peperiksaan management yg paling aku sayang tuh, aku pon melantak la dulu
as a lunch.......
memandangkan atau pon terlihatkan tempoh masa mgt tu 3jam yakni dr pukul 9 pagi hingga 12tghri,
adalah satu tempoh yg agak lama la gak...walau bagaimana pon begitu,
aku tetap jugak nk cakap ....."eleh....takdelah lame sangat..."
ok fine....!kita abaikan dulu ayat yg berada di baris atas ni...
*sbb aku pon dah penin akibat fakta yg cuba diutarakan  adalah diputarbelitkan
dan membelitkan apabila nak membacanya*


masa tengah menjawab mgt tu an...
perut aku terasa kosong dan laparzz.......kroitt...kroitt....
*macam tu la begitu kroniknya bunyi tersebut..*
niat di hati yg ikhlas ni nak je mintak kat pengawas peperiksaan tu, nak cakap
macam ni, "boleh tak saya nak kuar sekejap yakni rehat mcm zaman sekolah dulu
untuk saya mengisi perut saya yg kesepian dan terasa kekosongan ni??lepeh tu saya masuk balik hall ni....."(smbil  membuat muka penuh pengharapan dan kecomelan hasil pemberian dan kurniaan tuhan ni)
tapi sudah pasti aku akan terima maklum balas yg mendukacitakan atau pon dengan signal ringkasnya aku
akan terpelanting jauh melayang akibat di pelempang dek pengawas2 yg seakan mawas tu bile mereka mula naik angin.....

rasenye....macam tak bes nak citer part ni....
ape kate kita forward citer dan smpai la ke jam 2 petang setelah dipercepatkan waktu...
ten...tenennnnn.................drrrdrdrdrr...r.rrrrr........(bunyi saspen drum) *sila bunyikan dan hayati
sound efect tersebut dgn penuh ketelitian*





























makanya, bermula lah satu pengalaman yg tak dapat dilupakan......











ddddrrrrrr...drdrrdrdrd...ddrrrrrrrrr.....*hayati sekali lagi bunyi dram di saat ini*








tibe2 rase ngantuk lar malam ni....jam pon dah menunjukkan kul 2 pagi....


so kiter sambung esok ek...ngntuk ni...pnt.....



hehehhe...saspen tak citer aku....ni baru mukaddimah je....



ok la ok la.....sok aku sambung g ek....

jgn mare ye bang.....ahahaahaks!!

jumpe esok....assalamualaikum.....
chow

No comments:

Post a Comment