Search This Blog

Sunday 2 January 2011

entry taun baru nye

Dimulakan dengan bismillah...
Disudahi dengan alhamdulillah...
begitulah sehari dalam hidup kita..
mudah-mudahan dirahmati allah....

begitulah sepetikan nasyid yg bertajuk..............................
....err....tah aku pon dah tak ingat...
yg aku tau nasyid raihan jew...

arini dah 2hb...
still mood tahun baru g...
semalam nak update tapi tak dapat connect...
aku dah mencarut2 dah...
tapi upenye aku tak tau lak ade org yg setting lain
sal connector wireless lappy aku nih
seb bek aku kobek2...
akhirnya arini leh on9...
yeaayy....hoye...hoye...

pape pon nak ucapkan selamat tahun baru 2011...
ase kekok lak nak type angka tuh
selamat tinggal 2010...
yang banyak memberi kesan dalam idup aku...
banyak kenangan burok....
kenangan manis pon ade gak...
tapi yg burok2 aku taknak ingat dah...
kalo boleh nak padamkan dr kotak ingatan...
biar yg manis2 je asyik terkenang...

erhhhmmmmmm....ade banyak aku nak citer ni..
tapi tak tau la sempat nak citer ke dok....
yang penting skg ni aku exhausted gle...
walopon dah balik semalam..
tapi still lagi rase penat arini...
yela...semalam festyme balik uitm naik bas mara liner...
saje nak try...
asyik naik  trans je...
tukar angin la plak..
baru aku tau upe2nye bas mara g sp ade transit ke parit buntar..
ceh tembe toi...terbazir mase aku sejam dua jam tau dok??!!!
org nak rushing g daftar kolej...tak sempat deyh...
sampai2 kul5 org tu tgh siap grill pejabat kolej...
mesin hampagas betoi la...
dah la dye lambat sbb transit, pastu dah sampai pekan sp boleh lak dye
singgah isi minyak lak tuh!!
aku lagi la berapi je....
grrrrrrr.....!!!!!!!!
tau2 je le isi minyak tong bas bape lame...
tangki beso la katekan...
hm.....
aku pasrah je le....
cey..........padehe aku pon yg beli tiket kul1 dr ipoh sape suh...
amik la tiket awal....
arhhh....lantak la aku nak balik kul 1...
ade kau kisah... *monolog dalaman*
ala2 nafsu jahat vs nafsu baik...
ade kew...
arh lantak...haha

ondaway dr sp ke uitm, akak tepon lak.....
tanye2 sal umah sikit n sal umah baru opah...
TNB dah dtg ke belom la? pe la lagi dye tnya...
mane la aku tau citer umah opah ari sabtu punye....
aku ngah siap2 nak balik dah tyme tuh...
mane ade bawak opah pon ari semalam...
hanis la ngan ah bawak opah kot...
pastu sembang sikit2 then call off..
dye kate saje je kol...
eleh, cakap jele rindu aku tuh...
wakakkakakak...
pasan lebeyy.....

yg TNB tu pon satu wat koje lembb nak mampuih...
lmbb gle bangang la aku cakap...
dekat sebulan dah tunggu letrik masuk....
tak sempat nak rase nikmat umah baru opah...
penat aku cuci...

brr....brr....brrrkkk....
perut ku berbunyi manje mintak diisi...

aku pon tanpa segan silunya menyegerakan pergerakan dgn
membuka bungkusan bihun goreng aku beli
ptg tadi yg mybe stock pg tadi nye kot...
tapi ape aku kisah sume tuh...
janji aku isi perut tatkala diperlukan






dan sekarang aku ngah update seiring dgn menyumbat mulut..
sungguh efisien skali tindakan aku...
melantak atas katel...
ish3,,,,...memang tingkah laku yg sopan wa cakap lu...
memang sah ade yg datang meminang...
baiklah, casillas, sila datang masuk minang aku sekali lagi...

bila dah cuti lame ni...bile aku balik semula kt u,
aku rase lain sikit...
maybe homesick sikit kot....
ceh...menyampah....
tah nape...tp stp kali aku balik dr cuti lame je,
mesti ade rase cmni....
tatau nape...
dulu pon ade rase gak camni....mase baru balik after raya....
haisshhh.....
tapi mase lepas daftar masuk mula2 sem1 dulu,
takde plak camtu...
maybe bz owentasi kot...
tak sempat nak rase...
haha....
ape2 jele....
lame2 ilang la tuh...
kejap je ni...
ko dah bz stadi nanti dah stabil la....
*pujuk diri sendiri kunun, bla la*
tapi nape tah feel ni....ngade2 je lebeyy...
sepak kang!

tapi aku akan rase feel ni bile aku akan ade byk mase ngan pamily...
tak kisah la ngan sape pon...
bile balik campus mula la  dye dtg feel camni...
hmm...papejela...

nanti aku nak citer sal ape yg dah berlaku sepanjang aku cuti sem yg lepas nih...
huhu...
k tak solat isyak g ni...
gogogo....
jgn lupa tuhan~

No comments:

Post a Comment