Search This Blog

Saturday 12 February 2011

akuLah Ratu Bollywood & Miss UNiverse dr planet Uganda..

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha mengasihani..

aduiii....di saat ini aku amat2 lah sangat lagi perlunye sejenis cecair yg halal
dan boleh diminum yg bergelar air susu...
siyes....aku amat2 perlukan susu right now...
uu...huhu....uuuuuuuuhuuhhuh....*merengek mengada mintak penampo*

my body needs milk....
please.....
tapi bukan milky teddy plak ek...
atau pon susu getah..
saya mahu air susu yg boleh diminum..

TAPI!!!!
yg menjadi halangan terbesarnye dan persoalan kpd diri ini,
kenapa, mengapa , bagaimanakah ,kiyahua,walaobagaimanapon
susu ni mahal sngat hah....
kalo boley ari2 aku nak telan ayo ni...
tapi tak mampu le pulok saya nak membelinye hari2 kan...
kopak la jadinye..





ape2 jela...
aku sakit badan ni...nk bangun je sakit bontot ayam la, sakit pinggang la...
uishh...aku kesal...
aku kesal lagi menyesal kerana aku wat tarian bollywood....
ghope2nye aku ni pandai gak wat bollywood ek..*hahahhahah gelak cam harey*
dah penat terkinja-kinja boliwud,
gatal2 nk wat ala2 model pulokkk.......
dasar tak sedar dirik..huh...
ceh, nk marah2 pulak kat sini.
cam la ada pilihan...dah mmg mesti dibuat kaaannn...........


Wateva.....
kali ni aku main seksi2 babe....
nak main berendam2 pakai ju putih...
ahahhahha...amik kesempatan dgn sesempat yg mungkin...
jarang gile doe....
tak sape leh celen...kakahkahakhakah
sape suh tak mensyen awey2...
sonok aku berbogey kat sana...
uuu..uuuu.....uuuuuuu....

dah..mata aku dah berpinor-pinor...sume benda dah goyang je....
aku nak tdo ni walopon awel g..
jumpe lagi...

No comments:

Post a Comment