Search This Blog

Sunday 6 February 2011

Apo2 jola.....

Bilik ayor umah aku mmg dasat......
mmg tak kalis bunyi langsung....
segala bunyi membunyi yg jiran aku wat sume aku leh dgo time aku mandi...
bunyi org sembanglah, bunyi wat koje pe la, bunyi naik tangga la,
bunyi main gitarla, bunyi bertukang cam tebuk dinding tu*yg ni paling menguji iman*,
dan paling tak boley bla skali................
org berfacebook pon aku leh tau....
camne aku leh tau???
haaaa.....sbb aku leh dgo deme berchatting kat fb....
dasat gile.....sampai leh dgo dr dlm bilik ayor aku nih....
kalo org bersembang hal sulit menyulit pon aku leh dgo...
hohoho...bahaye tu....
tapi aku ni jenis malas nak ambil port sgt....
aku ni bukanlah seorang yg stalker atau pon jage tepi kain org...
watpe......buang karen je .....*bil letrik pon melambung*haha

hm.......tadi kuo g parade teman haneh.....
dye nak cari kasot...last2 tak jumpe...
mmmm.....susah jd org yg cerewet nih...sumenye tak berkenan...
last2 badan sendirik yg penat...
dah penat pusing2, lame kaki aku dah ngetor...
maklom le, tak lunch g tdi....
tade pe yg boleh disumbat dlm perut...
mak tak balik lagi tadi dr kampong....
perot masing2 pon mule wat lagu tanpa dipinta....
so teruih decide nak g umah pah...
tak tengok g opah cuti ni....
*padahey ade agenda lain sbb perot lapo gile*
hahhahha....tak senunuh nye cucu...
apo nak jadi ntohler....
auntie ckp ade kentucky,
memandangkan kami ni memang dah lapo,
ibarat kecil bibir yg mungil, sebesor perot gajah kami tadahkan....
hah!!ape lagi, rezeki jgn ditepis, utang jgn dikejo....
aku pon dah mcm warga somalia je mkn....
haahhahha...
bla3.....
then dah maghrib kami pon chow....
ceh.....cm hampeh je....
tapi ekceli ade pakwe n makwe dtg sekali...
tapi mls nak cite pjg lebo...
so aku ase takat ni jela....
sok kene bngun awl....
pagi2 lagi nk bla dah
oh melbourqe....
jgn tunggu aku....
zzzzz........

No comments:

Post a Comment