Search This Blog

Thursday 3 February 2011

Bapokku terserlah...aiyyakkk camne ni

Aku ngah mood sedih ni....sdih ....tacing sume ade....sbb ape...sbb aku ngah filing nengok citer drama jepon ni....ahhahahha....*tetbe leh gelak plak ,tadi kate sedih....gilak*  sah putus fius....sbnarnye cite ni dah lame dah...tapi aku baru dapat tengok secara full.....tu la....dulu tade kemudahan awam....skg bawu la sng n feel sikit nak tgk,,.....jadi jgn abaikan segala kemudahan yg ade ni....sementara tgh ada,hargai dan nikmatilah...hoho....sian kat heroin tu....macam2 halangan n dugaan dah dye lalui....*ceh ayat skema, cannot go*   tapi takpe, dye seorang yg berjiwa kental....yeaaaahhh....semangat tu la yg kite nak....chaiyok2.....


ade byk benda aku nak mepek g....tapi tgk la kalo ade mood aku cite g....skg ni, aku riso.....*riso plak, tadi sedih*  hahahaha.....aku riso la, aku riso sbb aku dah berubah menjadi bapok....aku takot...khuatir sume ade....takde, just nak cakap yg siang tadi aku kuo ngan jah n osya.....pastu jah la beriyo-iyo  beno nak tgk khurafat dye tu...aku, lo citer2 camtu, just tgu nak copy je dr kawan aku.....setakat citer melayu ni....hmmmmmm....malas nak koment sgt....tapi takpela, sekali sekala tu boley la....citer antu....kasi feel sikit nak tgk kat panggung kan....mentaliti kene kuat la..haha...tapi berbalik pada kes bapok yg semakin parah ni, aku rase aku semakin BAPOK!! di ulangi sekali lagi, aku semakin bapok.....HAH!!!! mane aku tak riso nye...aku jadi bapok wei.....gilo......ne tak nye, tgk khurafat teruih jadi bapok.....cam tapir tersedak batang pokok je aku jerit tadi....cam g@#$%^*    babun gle tadi.....tambah lak bile dah duduk sebelah menyebelah bapok2 eh silap, minah2 bajet ayu jah n osya ni... memang lagi bapok....kakakkakakakkah! yg ejah, mule tu dah terbelit2 tangan dye kat tangan aku.....osya lak mula merenyam dkt2 ngan bahu aku.....last2, bile tyme climaks seramnye, secara spontan sume kepala bercantum 3....!!kakakkakah...cam bangang je.... terselah masing2 nye kebapokan.....hahhaha....selama ni control ayu je....kakkakkakaka........tapi walo apepon, best je tadi......haha...mesti la best babe..org belanje....best la...aahhahahahha....pehtu osya lak bg aku tiket wayang free..uuuuuuuuuu.....lagi la sonok.....pehnni leh tgk free...ceh padehe bile lagi aku nk tgk...tah2 tak sempat...dah xpired kot......tapi takpe la....jnji njoy kan......

tapi kesimpulannye, just nak komen, emmmmm.......cter tu takde la takot sgt....atau pon tak takot langsung la....hahhahah....*stetment berani mati*    hanya deme je tau....kakkakkakaka

No comments:

Post a Comment