Search This Blog

Saturday 6 August 2011

Tetibe Nak Update

(jam kul 3.41 pagi)
arini ari jumat...so kalo ikutkan aku cuti kan...tapi memandangkan sistem u yg comel ni dye wat ko-k ari jumat, membuatkan aku tak rasa cam cuti sangat kalo jumat tu...dah la 3 minggu turut2 ko-k 4 jam....adoyai...ari ni fesday ganti dalam bulan pose....memng penat....aku dahaga doh....nampak batang paip bocor kat tepi jalan pon dah terliur....ngah cuaca teriknye....sabor jele.....ade test kawad tadi....bebuih2 mulut aku ngan alior sbb dahaga sgt.....tapi lagi mengharukan ialah aku nye pose batal sbb...........ehem2....hehe....senirik mau taula.....haha....tapi aku redo ngan ketentuannya..ewah...hehe....dining masria masria mang sesak....sbb part3 baru abih ko-k serentak yg kesat..........so aku tak g terawih la mlm ni.....basuh baju sebaldi.....asemen ctu tak siap g....zzzz......nape tah ase malas nak wat......jam kul 1 tadi aku turun berdua ke dining.....murni dah tanak amik oder.....zzzzzzzzz......then g masria lak.....nasi bangla tu masak tak sedap......lenkali wat bg sedap lagi ye ane.....balik bilik lepak bilik nazirah  mat noq plak....julia and the gang pulun wat ctu....aku si pengacau daun...hehe....aku ni pantang owang buat keje o stadi....sti nak mengacau....kakkakakaka.......pastu balik bilik rumet dah padam lampu......aku bukak lampu stadi.....pastu perot bebunyi manja...so telan nasi tadi.....sambil menghapdate natang ni...hehehe.....
emmmmmmmmmm....dah tatau nak mepek pe.....
* menaip sambil diiring lagu saat bahagia~*

No comments:

Post a Comment